Inrichting kinderkamer
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in de juiste conditie aan jou te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hier over te doen. Indien het binnen de garantie valt zullen wij zorgdragen voor reparatie of vervanging binnen gestelde mogelijkheden.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kids-ware.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Uiteraard willen we er bij Kidsware voor zorgen dat we er samen aan uit komen!